Obchodné podmienky

I. ZÁKLADNÉ USTANOVENIA

Všeobecné obchodné podmienky popisujú bežnú obchodnú spoluprácu medzi kupujúcim a firmou Combi plus s.r.o., so sídlom: Jabloňová 14, 040 15 Košice-Šaca, IČO: 54186021, DIČ: 2121589921, IČ DPH: SK2121589921 (§7 zákona o DPH). Sú k dispozícií v sídle dodávateľa na kontaktnej adrese a internetovej adrese www.rilon.sk. Tieto podmienky tvoria základ obchodnej spolupráce a nový odberateľ je povinný sa riadne s ustanoveniami oboznámiť ešte pred začatím obchodnej spolupráce. Ceny zverejnené na www.rilon.sk sú platné len pre objednávky cez E-obchod.

II. PODMIENKY SPOLUPRÁCE

Nákup vo E-obchode môžu uskutočňovať všetky fyzické osoby alebo podnikateľské subjekty.

III. KONTAKTNÁ ADRESA

Fakturačná adresa: Combi plus s.r.o., Jabloňová 14, 040 15 Košice-Šaca.
Pracovná doba:......Pondelok - Piatok: 7:30 - 15:30 hod, prípadne volať: +421 903 932 683.

IV. OBJEDNÁVANIE TOVARU

Kupujúci si môže u dodávateľa objednať tovar osobne, telefonicky, písomnou formou , elektronicky prostredníctvom e-mailu, alebo prostredníctvom E-obchodu. Každá objednávka musí obsahovať: meno odberateľa, kontaktnú osobu, telefónne, faxové číslo , email, bankové spojenie, IČO, DIČ, IČ DPH presný popis tovaru a počet kusov. Je vhodné uviesť spôsob odberu. Ceny za tovar sú účtované, ak nie je dohodnuté inak podľa cenníka platného v deň objednania tovaru. Za rozdiely v cenách vzniknuté v čase od objednania tovaru do času dodavky tovaru, ak nie je dohodnuté inak, dodávateľ neručí. Ceny sa môžu meniť v závislosti od výšky kurzov NBS.

• POTVRDENIE OBJEDNÁVKY: V prípade, že odberateľ požaduje potvrdenie objednávky /telefonicky alebo e-mailom/ musí to v objednávke uviesť.
• ZÁVÄZNOSŤ OBJEDNÁVKY: Objednávka staršia ako 7 dní bez jej následného potvrdenia stráca platnosť. Toto ma za následok vyradenie objednávky z evidencie a jej následné zrušenie.
• REZERVÁCIA TOVARU: Objednaný tovar je možné u dodávateľa zarezervovať. Maximálna doba rezervácie je 3 dni.

V. DOKLADY

1. ZÁLOHOVÁ FAKTÚRA: Vystavuje sa na tovar, ktorý je na sklade, alebo sa očakáva skorá dodávka a obratom sa emailom zasiela zákazníkovi. Nesplnené položky z objednávky sú registrované v došlom poradí. Pokiaľ ich dodávateľ nie je schopný splniť do 7 pracovných dni, ďalší postup so zákazníkom dohodne telefonicky alebo e-mailom.
2. FAKTÚRA A DODACÍ LIST: Sú priložené k tovaru (v prípade dopravy prepravnou službou), poštou ako listová zásielka , alebo ich dostane zákazník pri osobnom prevzatí tovaru. Všetky platné doklady musia obsahovať pečiatku dodávateľa a podpis zodpovedného pracovníka. Bez týchto náležitostí sú doklady považované za neplatné.
3. DOBROPIS: V prípade nedodržania stanoveného termínu dodania objednávky je možné vystaviť odberateľovi na nedodaný tovar dobropis. Pokiaľ má odberateľ neuhradené záväzky voči dodávateľovi, je možné výšku dobropisu použiť na čiastočnú , alebo úplnú úhradu pohľadávky dodávateľa.

VI. PLATOBNÉ PODMIENKY

Platby sa uskutočňujú vopred, dobierkou alebo prevodným príkazom so splatnosťou . Dátumom úhrady / platby faktúry, predfaktúry / sa rozumie deň, kedy je čiastka pripísaná na účet dodávateľa. Po pripísaní príslušnej čiastky na účet dodávateľa je tovar pripravený na dodanie. V prípade platby pri dobierke alebo prevodným príkazom je tovar zasielaný čo najskôr po objednaní. Ak tovar nie je do 5 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry uhradený, je objednávka zrušená a tovar je voľne k dispozícii ďalším záujemcom. Platbu objednaného tovaru je možné uskutočniť bankovým prevodom na účet dodávateľa, alebo osobne platbou v hotovosti na adrese – viď. Kontaktná adresa. V prípade nedodržania termínu splatnosti faktúry bude dodávateľom účtované penále v zmysle Obchodného zákonníka za každý deň omeškania 0,5% z celkovej sumy faktúry. UPOZORNENIE: Tovar je až do úplného zaplatenia faktúry majetkom firmy Combi plus s.r.o.

VII. DODÁVKA TOVARU

Tovar je možné prevziať osobne na kontaktnej adrese Combi plus s.r.o., alebo môže byť expedovaný prepravnou službou. Pri preberaní tovaru si dôkladné skontrolujte množstvo a typ tovaru a či tovar nie je mechanicky poškodený. Neskoršie reklamácie nebudú akceptované. Náklady na prepravu tovaru, poistenie a náklady na dopravu reklamácii hradí zákazník. Za škody vzniknuté pri preprave tovaru neručíme, preto dbajte na správny vyber prepravy. Pokiaľ sa vyskytne problém s poškodením tovaru pri doprave prepravnou službou, je nutné v čo najkratšom čase kontaktovať prepravnú službu. Tovar v žiadnom prípade nepoužívajte. Dodávateľ zároveň neručí za škody spôsobené oneskorením zásielky.

VIII.ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

V prípade, že odberateľ je nútený zrušiť objednávku u dodávateľa, musí tak učiniť písomne, a to e-mailom, alebo telefonicky. Vrátenie peňazí sa realizuje do 14 dní vrátením sumy na účet, z ktorého bola platba realizovaná, poštovou poukážkou na adresu odberateľa alebo podľa dohody s odberateľom. Suma bude znížená o poštovné.

IX.MOŽNOSŤ ODSTÚPENIA OD ZMLUVY

V súlade s ustanovením §12 odst. 1 c. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v platnom znení, má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu. V prípade, ak spotrebiteľ využije právo na odstúpenie od zmluvy v uvedenej lehote berie na vedomie, že dodávateľ je oprávnený požadovať náhradu preukázateľne vynaložených nevyhnutných nákladov spojených s odstúpením od zmluvy. Podľa zákona č 108/2000 Zz. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji je spotrebiteľ fyzická osoba, ktorá kupuje tovar a ten jej neslúži na výkon zamestnania, povolania alebo podnikania.

Odstúpením od zmluvy sú si zmluvné strany povinné vrátiť navzájom poskytnuté plnenia. V prípade, ak spotrebiteľ už prevzal objednaný tovar, je povinný ho vrátiť v originálnom nepoškodenom balení do 14 dní od odstúpenia. V prípade, ak spotrebiteľ vráti objednaný tovar poškodený, čiastočne spotrebovaný resp. v stave, ktorý neodpovedá stavu, v ktorom bol predávajúcim odoslaný, berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený si takto vzniknutú škodu, ktorú je predávajúci povinný preukázať, uhradiť zo sumy, ktorá bola uhradená spotrebiteľom za objednaný tovar.

Objednávku je možné stornovať bez sankcie kedykoľvek od objednávky, avšak len v prípade, že tovar nebol expedovaný. Stornovanie objednávky je možné uskutočniť s uvedením všetkých údajov z objednávky e-mailom na adrese: info@rilon.sk. Kupujúci súhlasí so zaplatením storno poplatku vo výške 10 € s DPH v prípade vyexpedovania tovaru kupujúcemu, keď kupujúci tovar neprevezme v definovanom termíne od zásielkovej služby alebo od tretej strany.

Spotrebiteľ je zároveň povinný v odstúpení od zmluvy uviesť kontaktné údaje a číslo účtu, na ktorý má byť uhradená suma za objednaný tovar poukázaná zo strany predávajúceho. Predávajúci sa zaväzuje uhradiť zaplatenú sumu resp. sumu zníženú o vzniknutú škodu bezodkladne po vrátení objednaného tovaru.

Odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu nie je možné v prípade, ak bol tovar čiastočne spotrebovaný. Pokiaľ bude vrátený tovar neúplný, poškodený či viditeľne použitý, môžeme si uplatniť náhradu škody.



X. ZÁRUČNÉ A REKLAMAČNĚ PODMIENKY

Pre zakúpený tovar platia záručné podmienky uvedené v reklamačných podmienkach dodávateľa.

XI.DODÁVATEĽ SA ZAVÄZUJE

- dodať správny druh a množstvo tovaru, tak ako bola uvedená v čase objednávky, na základe objednávky zákazníka v dohodnutej cene,
- adekvátne zabaliť tovar,
- dopraviť tovar v dohodnutej lehote, t.j. do 48 hodín od uhradenia objednávky v prípade kuriérskej služby, alebo pripraviť tovar nasledujúci pracovný deň na kontaktnej adrese v Košiciach pri osobnom odbere,
- vystaviť a priložiť faktúru ako daňový doklad.

Predávajúci neberie na seba zodpovednosť za omeškanie dodávky tovaru spôsobenú meškaním kuriérskej služby alebo pošty.

XII. ODBERATEĽ SA ZAVÄZUJE

- prevziať objednaný tovar,
- zaplatiť za objednaný tovar dojednanú cenu.

XIII. SÚHLAS S OBCHODNÝMI PODMIENKAMI

Za súhlas s obchodnými podmienkami dodávateľa sa rozumie uskutočnenie objednávky.

XIV. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

Dodávateľ si vyhradzuje právo tieto podmienky zmeniť kedykoľvek, pokiaľ si to bude vyžadovať zmena obchodnej politiky alebo zákonov a to bez súhlasu odberateľa.