Obchodné podmienky

I. ZÁKLADNÉ USTANOVENIA

Všeobecné obchodné podmienky popisujú bežnú obchodnú spoluprácu medzi kupujúcim a firmou WELD TRADE s.r.o., so sídlom: Výstavby 9, 040 11 Košice, IČO: 43870376, DIČ: 2022507498, IČ DPH: SK2022507498. Sú k dispozícií v sídle dodávateľa na kontaktnej adrese a internetovej adrese www.rilon.sk. Tieto podmienky tvoria základ obchodnej spolupráce a nový odberateľ je povinný sa riadne s ustanoveniami oboznámiť ešte pred začatím obchodnej spolupráce. Ceny zverejnené na www.rilon.sk sú platné len pre objednávky cez E-obchod.

II. PODMIENKY SPOLUPRÁCE

Nákup vo E-obchode môžu uskutočňovať všetky fyzické osoby alebo podnikateľské subjekty.

III. KONTAKTNÁ ADRESA

Fakturačná adresa: WELD TRADE s.r.o., Výstavby 9, 040 11 Košice.
Pracovná doba:......Pondelok - Piatok: 8:00 - 17:00 hod, prípadne volať: +421 903932683.

IV. OBJEDNÁVANIE TOVARU

Kupujúci si môže u dodávateľa objednať tovar osobne, telefonicky, písomnou formou , elektronicky prostredníctvom e-mailu, alebo prostredníctvom E-obchodu. Každá objednávka musí obsahovať: meno odberateľa, kontaktnú osobu, telefónne, faxové číslo , email, bankové spojenie, IČO, DIČ, IČ DPH presný popis tovaru a počet kusov. Je vhodné uviesť spôsob odberu. Ceny za tovar sú účtované, ak nie je dohodnuté inak podľa cenníka platného v deň objednania tovaru. Za rozdiely v cenách vzniknuté v čase od objednania tovaru do času dodavky tovaru, ak nie je dohodnuté inak, dodávateľ neručí. Ceny sa môžu meniť v závislosti od výšky kurzov NBS.

• POTVRDENIE OBJEDNÁVKY: V prípade, že odberateľ požaduje potvrdenie objednávky /telefonicky alebo e-mailom/ musí to v objednávke uviesť.
• ZÁVÄZNOSŤ OBJEDNÁVKY: Objednávka staršia ako 7 dní bez jej následného potvrdenia stráca platnosť. Toto ma za následok vyradenie objednávky z evidencie a jej následné zrušenie.
• REZERVÁCIA TOVARU: Objednaný tovar je možné u dodávateľa zarezervovať. Maximálna doba rezervácie je 3 dni.

V. DOKLADY

1. ZÁLOHOVÁ FAKTÚRA: Vystavuje sa na tovar, ktorý je na sklade, alebo sa očakáva skorá dodávka a obratom sa emailom zasiela zákazníkovi. Nesplnené položky z objednávky sú registrované v došlom poradí. Pokiaľ ich dodávateľ nie je schopný splniť do 7 pracovných dni, ďalší postup so zákazníkom dohodne telefonicky alebo e-mailom.
2. FAKTÚRA A DODACÍ LIST: Sú priložené k tovaru (v prípade dopravy prepravnou službou), poštou ako listová zásielka , alebo ich dostane zákazník pri osobnom prevzatí tovaru. Všetky platné doklady musia obsahovať pečiatku dodávateľa a podpis zodpovedného pracovníka. Bez týchto náležitostí sú doklady považované za neplatné.
3. DOBROPIS: V prípade nedodržania stanoveného termínu dodania objednávky je možné vystaviť odberateľovi na nedodaný tovar dobropis. Pokiaľ má odberateľ neuhradené záväzky voči dodávateľovi, je možné výšku dobropisu použiť na čiastočnú , alebo úplnú úhradu pohľadávky dodávateľa.

VI. PLATOBNÉ PODMIENKY

Platby sa uskutočňujú vopred, dobierkou alebo prevodným príkazom so splatnosťou . Dátumom úhrady / platby faktúry, predfaktúry / sa rozumie deň, kedy je čiastka pripísaná na účet dodávateľa. Po pripísaní príslušnej čiastky na účet dodávateľa je tovar pripravený na dodanie. V prípade platby pri dobierke alebo prevodným príkazom je tovar zasielaný čo najskôr po objednaní. Ak tovar nie je do 5 pracovných dní od vystavenia zálohovej faktúry uhradený, je objednávka zrušená a tovar je voľne k dispozícii ďalším záujemcom. Platbu objednaného tovaru je možné uskutočniť bankovým prevodom na účet dodávateľa, alebo osobne platbou v hotovosti na adrese – viď. Kontaktná adresa. V prípade nedodržania termínu splatnosti faktúry bude dodávateľom účtované penále v zmysle Obchodného zákonníka za každý deň omeškania 0,5% z celkovej sumy faktúry. UPOZORNENIE: Tovar je až do úplného zaplatenia faktúry majetkom firmy WELD TRADE s .r.o.

VII. DODÁVKA TOVARU

Tovar je možné prevziať osobne na kontaktnej adrese WELD TRADE s.r.o., alebo môže byť expedovaný prepravnou službou. Pri preberaní tovaru si dôkladné skontrolujte množstvo a typ tovaru a či tovar nie je mechanicky poškodený. Neskoršie reklamácie nebudú akceptované. Náklady na prepravu tovaru, poistenie a náklady na dopravu reklamácii hradí zákazník. Za škody vzniknuté pri preprave tovaru neručíme, preto dbajte na správny vyber prepravy. Pokiaľ sa vyskytne problém s poškodením tovaru pri doprave prepravnou službou, je nutné v čo najkratšom čase kontaktovať prepravnú službu. Tovar v žiadnom prípade nepoužívajte. Dodávateľ zároveň neručí za škody spôsobené oneskorením zásielky.

VIII.ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

V prípade, že odberateľ je nútený zrušiť objednávku u dodávateľa, musí tak učiniť písomne, a to e-mailom, alebo telefonicky. Vrátenie peňazí sa realizuje do 14 dní vrátením sumy na účet, z ktorého bola platba realizovaná, poštovou poukážkou na adresu odberateľa alebo podľa dohody s odberateľom. Suma bude znížená o poštovné.

IX.MOŽNOSŤ ODSTÚPENIA OD ZMLUVY

V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z. z.) máte právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru, alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote Váš Reklamačný formulár o odstúpení od zmluvy doručený predávajúcemu. Toto právo máte aj v prípade, ak ste si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihli osobne priamo u predajcu. Ak sa predávajúci a spotrebiteľ nedohodnú inak, spotrebiteľ nemôže bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:

• poskytnutie služby, ak sa služba začala plniť pred uplynutím lehoty 14 dní,
• predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu (napr. akcie),
• predaj tovaru, ktorý bol zhotovený podľa požiadaviek spotrebiteľa (napr. dodatočné úpravy zariadenia),
• predaj tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť,
• predaj tovaru, ktorý rýchlo podlieha skaze (napr. potraviny),
• predaj zvukových alebo obrazových záznamov, ktoré spotrebiteľ rozbalil,
• predaj počítačových programov, ktoré spotrebiteľ rozbalil,
• predaj novín, časopisov a periodickej tlače,
• lotérie a iné podobné hry.

X. ZÁRUČNÉ A REKLAMAČNĚ PODMIENKY

Pre zakúpený tovar platia záručné podmienky uvedené v reklamačných podmienkach dodávateľa.

XI.DODÁVATEĽ SA ZAVÄZUJE

- dodať správny druh a množstvo tovaru, tak ako bola uvedená v čase objednávky, na základe objednávky zákazníka v dohodnutej cene,
- adekvátne zabaliť tovar,
- dopraviť tovar v dohodnutej lehote, t.j. do 48 hodín od uhradenia objednávky v prípade kuriérskej služby, alebo pripraviť tovar nasledujúci pracovný deň na kontaktnej adrese v Košiciach pri osobnom odbere,
- vystaviť a priložiť faktúru ako daňový doklad.

Predávajúci neberie na seba zodpovednosť za omeškanie dodávky tovaru spôsobenú meškaním kuriérskej služby alebo pošty.

XII. ODBERATEĽ SA ZAVÄZUJE

- prevziať objednaný tovar,
- zaplatiť za objednaný tovar dojednanú cenu.

XIII. SÚHLAS S OBCHODNÝMI PODMIENKAMI

Za súhlas s obchodnými podmienkami dodávateľa sa rozumie uskutočnenie objednávky.

XIV. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

Dodávateľ si vyhradzuje právo tieto podmienky zmeniť kedykoľvek, pokiaľ si to bude vyžadovať zmena obchodnej politiky alebo zákonov a to bez súhlasu odberateľa.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie